Keskiviikko 16.07.2008

17 07 2008

Keskiviikko 16.07.2008

 

Tänään vesillä slalomtreeniä 3 – 4 tuntia. Mä ajoin ensimmäistä kertaa Starboardin iSonicilla. Purjeena oli Danin 7,5 Overdrive. Hyvin kulki ja oli helppo hallita. Kauhea ero mun vanhaan slalom lautaan Fanatic Bee:hin. Fanaticin keula hakkaa ylös alas veteen, kun taas iSonic pysyy hienosti vedessä kiinni. Ajettiin Oksan kanssa pientä kisaa. Hänellä oli 8,2m2 ja laudan kokoa en kysyny. Minulla oli ensimmäistä kertaa sykemittari kädessä. Maksimisykkeet oli 170 ja koko ajan yli 150 – keskisyke oli jotain 160. Komokallion Yrjö sanoi, että syke oli korkea sen takia, kun olin niin innoissani…hehheh J

 

Dani ajeli ensin Flarella ja 5,5 m2:llä ja lopuksi samalla yhdistelmällä kuin minä. Ihmettelin vaan kuinka on mahdollista, että Dani pystyi ajamaan isonicilla ja 7,5llä, koska minä vedin aivan täysin plaanissa sillä, enkä olisi halunnut isompaa purjetta…hmm…painoeroa meillä 35 kg!

 

Hyvä päivä! Iltapäivällä tuuli hiljeni, mutta yöksi  koveni…eli huomen aamulla lisää…


Toiminnot

Information

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




