Keskiviikko 24.09.2008

25 09 2008

Kävimme ”Personal Trainerini” kanssa uutta talviharjoitusohjelmaani läpi salilla. Tulemme panostamaan liikkeiden monipuolisuudella, hapenottokyvyllä ja liikkeillä, jotka tukevat purjelautailussa tarvitsemia lihasryhmiä. ”Juji” tekee ohjelman minulle ja liitän sen tänne blogiini kaikkien luettavaksi ja kokeiltavaksi.

Ensimmäisen treenikerran jälkeen jäi hyvä fiilis ja seuraavana päivänä (tänään torstaina) ei mikään paikka kipeänä eli käytin juuri niitä lihasryhmiä, joita käytän surffatessakin. Hapenottokyky on tosi hyvässä kunnossa. Vedin soutulaitteella ”yhden startin” läpi – 20 minuuttia kevyttuulista pumppausta mielikuvaharjoitteena. Suljin silmät, loin itselleni kisalatautumisen ja fiiliksen, lähtö…vapaisiin tuuliin pääseminen, oman johtopaikan säilyttäminen, isojen purjeiden ohiajo, lenssillä johtopaikan takaisin ottaminen pumppauksella, tiukat poijutilanteet ja johdon ylläpitäminen, uusi kryssi ja tilanteen rauhoittaminen, slööri ja loppuun saakka pumppausta ja voittoon pääseminen. Ei ollut pulssimittaria, mutta tunnelma oli kuin Raceboardin SM:ssä Haminassa. :-)  Tämän päälle uusien liikkeiden läpikäymistä eli ”Coren” hallintaa ja vahvistamista.


Toiminnot

Information

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




%d bloggers like this: