Torstai 16.10.2008

16 10 2008

Kävin tänään duunin jälkeen koekäynnillä aivan uudella ja upealla kuntosalilla Vantaan Varistossa Kehä III:n tuntumassa osoitteessa Martinkyläntie 39.

http://www.foreverclub.fi/sivu.php

Iso sali täynnä nykyaikaisia laitteita ja monta salia ohjatuille jumppatunneille. Eikä hintakaan ollut päätä huimaava: 59 euroa / kuukausi käsittäen kaikki mahdolliset liikuntamuodot. Happi tuntui hyvin riittävän korkeassa hallissa. Suosittelen kaikille surffareille!

Vedin kiellon päälle jälleen 20 min soudun concept2 soutulaitteella. 4970 metriä / 20 min. Tämän jälkeen jatkoin usealla monipuolisella käsitreenilaitteella ja loppuun kunnon venyttelyt.


Toiminnot

Information

3 responses

18 10 2008
Jouni

Ööh.. ethän käsittänyt väärin juttujani? Ei ainakaan minun tarkoitus ollut kieltää mitään, vaan päinvastoin, tee vaan paljon toistoja.
Olennaista on se miten ne teet, mitä tapahtuu ja millä sykealueella.
Otetaan nyt esimerkiksi vaikka painonnosto, huippusuoritusta tai ennätystähän koitetaan vain aniharvoin, tai 10000m. juoksu, jossa huippusuoritusta ei takuulla yritetä kolmea kertaa viikossa.
Kiinnostavampaa olisi ollut tietää leposyke, maksimisyke ja syke suorituksen jälkeen minuutin välein mitattuna, sekä kauanko meni kunnes syke palasi normaaliksi. Jos noista aiemmista itseäsi kuvanneista artikkeleista jotain voi päätellä, olet ”taistellut” noita metrejä otsasuoni pullollaan?
Kehityt paljon nopeammin kun teet soutua maltilla. Aluksi, jos sykemittari ei vielä toimi, kannattaisi soutaa ainakin 80% ajasta niin, että puhe ei vaikeudu hengästymisen takia, ts. pysyttelet ns. aerobisen kynnyksen alapuolella, tuolla lailla voit soutaa vaikka kaksi tuntia yhteen menoon.
Näin saat tehtyä perustan kovemmille anaerobisille vedoille myöhemmin.
Talon rakentamistakaan ei aloiteta katolta.
1001

19 10 2008
blinifin6

En missään tapauksessa Jouni-kiitos vaan ohjeista! Luen niitä mielelläni ja otan opikseni.🙂 Hankin alkuviikosta uudet patterit sykemittariin ja seurailen noita sykkeitä ja kirjaan niitä tänne ko.päivän kohtaan.

”Kiinnostavampaa olisi ollut tietää leposyke, maksimisyke ja syke suorituksen jälkeen minuutin välein mitattuna, sekä kauanko meni kunnes syke palasi normaaliksi.”

-Jep. Tsekkaan nuo arvot!

Kiitos ”talon rakennusohjeista”…😉 Flunssa ohi kokonaan ja tästä on hyvä jatkaa!!!

19 10 2008
Jouni

Jep!
Ihmetellään sykearvoja kunhan saat niitä kirjattua tänne. Hyväkään kunto-ohjelma ei toimi niinkuin sen tekijä haluaisi, ellei sitä tehdä täsmälleen sillä syke alueella mitä ohjelman laatija ajatellut.
PT:si on varmasti antanut jotain ohjeita, olisi kiva tietää mitä?
Palataan aiheeseen.
1001

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




%d bloggers like this: