Perjantai 31.10.2008

1 11 2008

Kuntopiiritreenit. 42 minuutin keskiarvosyke 147 ja parhaimmillaan hyppypisteessä 176 syke. Kilon verran paino laski treenin aikana hikenä. Painoa on kuitenkin tällä hetkellä 4 kiloa enemmän kuin Ranskan kisojen päättymisen jälkeen (79 kg).

Illalla Rip Curlin osastolla Ski- ja Boardexpomessuilla.


Toiminnot

Information

4 responses

2 11 2008
Jouni

Lyhytkestoinen (alle 1h) anaerobinen harjoitus ei yleensä pudotakaan painoa kuin hetkellisesti nesteenpoistumisen myötä.
Ts. jos painonpudotus on harjoituksen pointti, niin kannattaa tehdä jotain ihan muuta ja pidempään.
Soita, jos haluat tietää lisää.
1001

2 11 2008
blinifin6

Harjoituksen tarkoitus ei todellakaan ole tiputtaa painoa…??!!

2 11 2008
blinifin6

…kunhan vain mittasin painoni ennen ja jälkeen treenin, kun kotona ei ole toimivaa vaakaa…

3 11 2008
Jouni

Tosta textistä sai liian helposti sen käsityksen, että tuo painon pudotus olisi ollut päämääränä.
Jos tekee paljon kovia ja lyhyitä harkkoja, ei sille kotivaa´alle kannata mitään tehdäkään.
1001

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




%d bloggers like this: